Buradasınız : Ana Sayfa // Sağlık - Cinsellik // Şeker ‘li İç, İş ‘ten Kovulma.

Şeker ‘li İç, İş ‘ten Kovulma.

Şeker ‘li ve glikoz ‘lu içecekler,  insanlara doğru ve yararlı karar alma yetisini artırdığı yapılan bir araştırma ile ispatlandı. Yapılan deney ‘de iş görüşmesine gidecek olan kişilerin yarısına şekerli içeceklerler içirildikten sonra, diğer yarısı da aç ve şekerli içecek verilmeden iş görüşmesine gitmeleri sağlanmış. Sonuç ise bir hayli ilginç.

Aç ve şekerli içecek içmeyen denekler ise, maaşı az ama hemen ödemeli iş teklifini kabul ederken, diğer taraftan şeker ‘li içecek içen denekler ise maaşı daha yüksek ancak daha sonra ödemeli iş tekliflerini kabul etmişler.

Psychological Science dergisinde yayınlanan makale de, yapılan araştırma ya göre deneklerin vücutta ki  şeker oranı yüksek iken ileriye dönük daha direnç ‘li olduğu, bekleme ve sabretmeyi bildikleri ortaya çıktı. Diğer denekler ise aç bir insanın sabırsızlanıp bir an önce yemek yeme isteği gibi, az para ‘yı hemen tercih etmeleri bunun bir sebebi olarak açıklandı.

Bunlarda Gözden Geçirildi.

Etiketler: , , , ,



Yorum Yapın

 
Copyright © 2009 Haberin Sanal Adresi. Tüm hakları saklıdır.
Dizayn eden Theme Junkie. Türkçe Çeviri ilyas.info.

haberler